torsdag 1. mars 2012

om kordamer,duer,olsenbanden og litt til....

...sånn bare for å gjøre den som skulle finne på å ta et sammensuriumbesøk totalt forvirret!For hva i all verden kan desse tingene ha til felles mon tro???

La oss begynne med begynnelsen; I forgårs skulle Gubben på møte i byen,og for å ulyste våre to avkom en smule bestemte mamsen seg i siste øyeblikk for at vi skulle hive oss med til byen,så kunne vi gå i parken og kose oss mens han var på møte.Kjeks,leskedrikker og litt frukt ble rasket sammen i fulla farta...det var  dessverre ikke tid til å smøre en sunn matpakke dessverre.Men akkurat det ser frøken Martine veldig glad ut for..mmm,oreokjeks!

Som vanlig er når vi kjører bil,så har dvd-spilleren en tendens til å komme på omtrentlig før ungerompene har landet i bilstolene
-også denne dagen.Filmen som kom på var Olsenbanden på Rocker´n
(takk og lov for det for jeg er ganske lei av å ha sangen "Sølvgruvens hemmelighet" på hjerna!)
Og når godeste "Valborg-sangen" kom på,og de selvutnevnte syngedamene i filmen slo til med duua duuua duua duuua du-a da ble det koring i baksetet også:)


I byen var det sol og deilig,og ungene løp rundt og storkoste seg...det kan jo til og med se ut som de er bestevenner,med luebytting og det hele! Bestevennstatusen er sannsynligvis særdeles forbigående...;)

Enda mer stas var det når noen fjærkledde skapninger fikk teften av kjekspisingen vår...duer i hopetall kom flaksende til stor fryd og fornøyelse!"Er det rart da?",spurte jeg,- "når dere sitter og roper duuua duuua duua duuua duuua i bilen så hele Sunnmøre hører dere - klart de kommer ;)"
Ungene lo så de ristet av mamsens logikkforklaring...og når til og med en due fant på å bite Linus så ble det enda mer moro!
Jaja,man har ikke mer moro enn man lager selv!!!

Ser dere forresten den deilige fleecejakken Linus har på seg?
Den var jeg så utrolig heldig å vinne i julekalenderen til 
Little Scandinavian. Little Scandinavian er en blogg jeg bare innom titt og ofte,-her får jeg mye god informasjon om det som foregår på barneklær-fronten,som jeg er så glad i!Anbefaler alle til å titte innom her !!!De er på facebook også folkens!Bli venn!

Fleecejakken er fra det svenske merket Isbjørn of Sweden,og den er så deilig og god å ha på seg!Isbjørn har mye deilig yttertøy etc som er perfekt for kidsa våre;)
At det var kvalitet på jakken Linus fikk var ikke noe å tvile på!





Tuuuusen takk til Bianca/Little Scandinavian for den flotte premien (og egentlig for den flotte julekalenderen de hadde også som det var veldig spennende å få være med på!:)

I dag er det vi her i huset som skal dele ut pakker;min kjære flinke superduperpappa har bursdag og det må feires-Gratulerer!
Så må jeg se om jeg kan få til det derre inlinkzgreierne til å fungere på bloggen min her senere i kveld slik jeg kan få kjørt i gang min egen giveaway!
Ikke noe som er kjekkere enn å få dele ut en overraskelse :)









2 kommentarer:

  1. Sol og vår i luften ser det ut til! Tusen takk for bilder -og herlig å¨se barna dine også! Og godt å se at fleecen passet midt i blinken!

    Klem klem xxx

    SvarSlett
  2. Vilka söta goa ungar!!!

    Ha en fin fin helg!

    Kram Mariette

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.