tirsdag 20. mars 2012

Lilla søta Frøken.....




...Frida! 


Har sendt meg en liten utfordring som jeg selvfølgelig må slenge meg med på! 
Utfordringen heter Favoritt-koppen,og skal vise "vår smukkeste og beste vintage-kopp"!!
Ideelt for sånne som meg,som elsker slike "kjerringkopper" med blomster og dill dall i alle fasonger !
Desse nydelige koppene kjøpte jeg for ca 15-16 år siden da jeg begynte å jobbe på Gavehuset.Bare måtte ha dem.Har ikke angret siden,de er både vakre å se på og gode å drikke av,og holde i,og alt det er muy importante!
Serien er fra engelske Royal Albert,og heter Alberta Rose fra Provincial Flowers serien.De blir ikke så ofte brukt da selskapeligheter her i heimen heller hører med til sjeldenhetene,men de er veldig kjekke å ha når det først skjer.Ja,jeg er rett og slett glad i dem!!!Har du lyst å være med hos Frøken Frida kan du gjøre det her!!!:)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.