mandag 12. mars 2012

Grrr....


...alt man skal plages med!!!!

Nå har jeg det siste året vært gjennom to skulderoperasjoner,Jeg har vært sykmeldt siden September grunnet "dårlig rygg" ,den siste måneden har jeg hostet og harket og i dag skal jeg til legen for å eliminere lungebetennelse/bronkitt,har hatt Krystallsyken i to uker nå,forrige fredag datt jeg og forstuet foten og slet noen leddbånd...og nå skal synet også svikte????
Ja jeg bare lurer,mens banneordene strømmer ut av meg!Eller er det flere enn meg som blir rasende galne når de kommenterer på enkelte blogger og får opp de to nye kodeordene som skal skrives inn?Si meg...har de gitt noen klosser med alfabetet på til noen babyer som har lekt med klossene og tryllet frem et "ord" (men det er jo ikke ord,i så fall må det være russisk eller kurdisk eller targisistansk!!!)Og ikke går det an å lese det heller!Nei...ikke alle forbedringer er gode forbedringer,her har blogger "drete på draget" som vi sier her...og jeg må snart be legen om lykkepille tror jeg;)
Bokstaver til besvær,eller sviktende syn???
bilde via pinterest/bloomingville


1 kommentar:

  1. I hope you feeling better soon darling...love Ria...i email you later this day....xxx...

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.