tirsdag 13. mars 2012

en liten oppkvikker...

...på en ganske så grå tirsdag!Akkurat derfor en oppkvikker gjør så godt,ikke sant?Og Tirsdagen blir jo bare det man selv  gjør den til....



Love is in the air?
                                                                  



Suger til meg masse inspirasjon!



 Nyyyyydelig photoshoot/styling/locations!


Sett nokke så skjønt?


Skal ikke skrive noe mer om hverken manglende frieri eller min enorme giftesyke....bare enkelt og greit konstatere at desse bildene falt jeg pladask for!!!!Og det som det falles pladask for,ja det blir bloggifisert på sammensuriumet!Til nytelse for både hun som står bak og besøkende..deg også?:)





1 kommentar:

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.