mandag 27. februar 2012

koko....



...neida,det er ikke gjøken som har kommet,det er nok litt for tidlig enda,men et koslig vårtegn en gang uti april/mai kanskje?Det er bare meg,som føler meg helt koko!!(Når jeg tenker meg om så er jeg vel litt koko også!) Nå er jeg koko av å ha vært forkjølt/infulenseinfisert i over to uker.Koko fordi jeg har hatt en dårlig uke sånn ryggmessig.Og maksimalt koko ble jeg i forgårs når jeg skulle køye så gikk plutselig alt rundt og rundt.Krystallsyken har med andre ord kommet på besøk igjen,og jeg føler meg helt snål i hodet.Mer enn vanlig altså...det er jo i utgangspunktet gale nok(Om du skulle lure...krystallsyken er ikke en tilstand der jeg går amok på orrefors eller kosta boda og handler krystall for skyhøye summer....det er en tilstand der noen krystaller inni øret eller i distriktet der ihvertfall hoper seg opp slik det går utover balansen og man svimler når man snur hodet mot den siden man har opphopng av krystaller.Samtidig skal man gjøre det med vilje for da går tilstanden fortere over og man provoserer krystallene til å ta turen hvorenn det er de egentlig skal...)
Så her sitter jeg og gjesper og synes heller det hadde vært kjekt å boble over av energi...men det er nok ikke den dagen i dag:(
Tror rett og slett jeg må legge meg litt og se om det kan hjelpe
- den som hadde våknet som duracell-kanin?
Det er lov å håpe;)






1 kommentar:

  1. wow, this is a pretty bed and really cool suitcases :)
    love, svenja

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.