mandag 30. januar 2012

Oj oj oj....



...gjett om jeg gapte stort da jeg kom over desse bildene her!!!Et nytt dansk merke har entret arenaen og jeg bare elsker det jeg ser!!!Minner meg om både Magnolia Rouge og Ewa i Walla...tøft!!!!
Merket er dansk og heter Östebro,du finner det på Facebook her hvor jeg også har lånt desse nydelige bildene:)
Aner ikke om de har noen norske forhandlere enda,men fortvil ikke...våre gulblåe naboer redder oss og om du titter inn hos Countrybymail så får de inn merket  Östebro!!!Må vel nesten med det samme advare om at denne nettbutikken ikke er for sarte sjeler,den er rett og slett fullspekket med delikatesser av det som frister oss med svakhet for interiør og klær!Deilig,deilig...men farlig,farlig (akkurat slik som det pleier å være med nesten alt som er deilig,ikke sant;)Dette synes frøken Andersen var rett g slett knakande festlig,og ønsker det nye merket lykke til og ikke minst hjertelig velkommen !! Jeg skal nok sjekke opp Counrybymail etterhvert som nyhetene strømmer på ja!!!
Men nå er det nedtelling til en annen "bro"....Øresundsbroen og den fantastiske dansk/svenske krimserien "Broen" som jeg blir like sint av hver gang når mandagens episode er over...vil bare ha enda mer og det er sååå spennende !!! Mens jeg er innom kan jeg berette at jeg etter dagens fysioterapeutbesøk har funnet ut hvordan det er å være nålepute...det gikk forholdsvis bra siden han tok det litt easy første gangen.Har verkt mye under ene foten siden men det er vel meningen?Nå skal jeg uansett sitte på baken resten av kvelden ganske så snart...litt legging av unger,bretting av klær etc så lander jeg og skal koooose meg!
Gleder meg til å se enda mere av Östebro også,desse bildene bare pirrer mysgjerrigheten min enda mer....
nesten irriterende ;)


1 kommentar:

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.