tirsdag 7. februar 2012

noen smakebiter....

chill norway dame & barn


memini gutt & jente
miel fra chic antique
Kristine Vikse
...på vårmoten kunne vel passe bra i desse motemesse-dager?
Har nettopp gått tur med hundene nå (rettere sagt prøvd å gå en tur men med to kåtpeiser av noen guttehunder og en totalt uinteressert tispe midt i verste løpetiden var det mer kaos enn tur,og ihvertfall ikke noe effektiv trim )
Uansett....en nydelig dag er det ute her på Sunnmøre i dag og jaggu fikk jeg ikke litt vårfornemmelser!Og når man ser desse bildene her med de deilige klærne kan man jo få lyst til å bevege seg inn i diverse klesbutikker og fornye garderoben en smule....både til meg selv og kidsa.Er ikke så sikker på desse knallfargene jeg har sett rundt om i enkelte butikker nå..da er jeg mer på desse duse jeg enda
- og det tror jeg nok jeg skal klare å finne når den tiden kommer.For det blir slett ikke noe shopping i dag.Nei nå skal det ryddes og vaskes litt,før jeg litt senere i dag skal på besøk hos akupunktøren "min" .
Så dette er bare i fulla farta....

see you later:)

1 kommentar:

  1. Such beautiful frocks for adorable children!
    I am now a follower.
    Teresa
    xoxo

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.