fredag 27. januar 2012

Nattesøvnen reddet....

...og Gubben har fått stjerner i boka!
For han klarte faktisk å gjenopplive Mac'en...det er ikke til å tro.Kanskje den bare trengte ferie????Eller var det rett og slett et panikkartet innfall fra Gubbens side som gjorde han såååå desperat etter å få til Mac'en,at han faktisk klarte det??For visst ikke kunne han jo risikere at Madamen okkuperte pad'en hans (hans kjæææære pad må jeg legge til,av og til lurer jeg jo litt på om det er lim enten på tastene eller i stolen han sitter!!!)Jaja,jeg skal vel ikke snakke...
Det som er det er at jeg må være lyyyyandes rask med innleggene mine for ting er likevel ikke som de burde...men jeg er sjeleglad for at jeg ihvertfall klarer å knote sammen noe!Så da kan jeg nok få sove inatt lell.Med et smil om gapet.


Thank you Gubbis :)

1 kommentar:

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.