tirsdag 10. januar 2012

Nå føles det...




....tomt her!Nesten like tomt som i dette lekre hjemmet,som jeg synes er superelegant,men kanskje litt lite duppedingser og personlig preg etter min smak vel og merke.Tipper på det er helt nyinflyttet her,og at det nok vil fylle seg opp litt mer etterhvert!!!Slik som her hos meg.For her er jo egentlig ikke tomt i det hele tatt,tvert i mot!Men når julen nå er ute av huset virker det slik.Nå er det store spørsmålet hvem som vinner?Hvem får telle lengst...en av byens store sønner Jan Arild Hagen som teller hvor lenge det liggger snø på Sulafjellet,eller jeg som lurer på hvor mange dager frem i tid jeg kommer til å finne barnålerå de merkeligste steder??


  Ikke bare huset virker tomt,helt ærlig innrømmer jeg at både hjernen og kroppen føles veldig tom i dag.Tom for energi,tom for tanker.Bare trøtt.Og lat.Fysja for ei skam....ligger i morgenkåpen enda,med to gode pledd på meg,ute blåser det i nesten Dagmarske tilstander og det er visst best å holde seg inne enda.I går hadde jeg en helt motsatt dag...og det er vel der problemet ligger - jeg svidde vel av lunten litt for fort.Som om jeg ikke visste at det straffet seg neste dag,men lærer vi noen gang??? Det er jo bare så fantastisk deilig å styre og stelle i vei når man har ånden,da tenker man ikke på at etter sol kommer regn.Trøster meg med at "solen" garantert leter seg opp igjen,når jeg begynner å lee på skrotten nå straks så sveiver jeg vel i gang systemet!Har forresten vært hos en annen fysioterapeut og fått en skikkelig sjekk,må bare si det var som natt og dag fra den jeg hadde.Følte virkelig jeg kom til noen som kunne sine saker,og hun mente det som mangler meg er muskulært og kan fikses igjen!Men jeg kan ikke begynne å jobbe helt enda,nå må jeg behandles på riktig nåte så får vi se om ikke ting faller på plass!!!:) Men tilbake til bildene jeg har lett frem i dag, som jeg fant her forresten!Den kjøkkenviften på nederste bildet var virkelig "something" og fanget oppmerksomheten min - kjøkkenviftefornying er asolutt ikke noen dum tanke kjenner jeg når jeg først begynner å tenke da!Lurer litt på hva denne saken er lagd av?Ser nærmest ut som zink,eller malt treverk.Hmm....hva tror du?
På mørke dager som dette er jeg særdeles misunnelig på alt det gode lyset som strømmer inn de generøse vinduene...men som sagt så virker det på meg som litt nakent,- men så er det i tillegg store rom det er snakk om her.Superstilige møbler,og deeeeilig grått!!:)
Så det er slett ikke ufordragelig dette her,slett ikke!!!!Bjelker i taket er jeg også ihuga fan av,de burde jo bare hengt opp en enorm lysekrone i taket på stuen der så hadde det blitt enda bedre :)

Lysekroner kan man nemlig aldri få nok av!!


1 kommentar:

  1. wow! Lekkert da! De vinduene og det store rommet! Det er vel kanskje litt hotell preg over det hele?!
    Ha en fin dag! Har allerede funnet noen nåler i en kurv med tepper :)
    klem Hege

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.