onsdag 21. desember 2011

eg undrast....













...på om jeg noen gang skal få oppfylt ønsket om å gå rundt i brudesalonger,prøve kjoler og helst finne den helt perfekte som skapt for meg?Kjørte forbi byens største på det området tidligere i dag,og blikket mitt gikk leeeeengselsfullt mot vinduene...sukk!En viss ung dame i baksetet la like mye merke til butikken og muligens hadde hun like lengselsfullt blik...mot de glitrende selskapskjolene vel og merke,men sjåføren Gubben han  kjørte standhaftig videre,tilsynelatende tunghørt og uten påvirkning fra bilens elleville kvinnelige passasjerer.Hva i all verden skal jeg gjøre med den hersens tullebukken jeg bor sammen med for å få han til å våkne opp mon tro???Ikke snakk om han vil gifte seg - men jeg vil!Dilemma!
Også blir selvsagt ikke situasjonen ikke bedre av slike bilder som dette som jeg fant her,- nyyydelige Vera Wang kjoler til å dåne av!
Ikke bare kjolene er nydelige,bildene er stylet og komponert helt fantastisk og helt eventyrlig.
Noe annet jeg undres så smått på er hvor bakgrunnen på bloggen min har blitt av...jeg får den ihvertfall ikke opp så dette kan bli spennende!Håper det er noe forbigående...forbigående er ikke lysten min til å bli fridd til (på den mest romantiske måten ever helst) så man kan da håpe så smått at fysakken får et innfall i julen!??!

Mirakler har skjedd før!!! ;)

1 kommentar:

  1. Sukk... jeg vet akkurat hvordan du har det!! Ikke det at han absolutt ikke vil gifte seg, men jeg har sagt at han må fri....vil ikke ha noe avtale bryllup, som ja, ja , da gifter vi oss da.... Nei, litt romantikk får det være! Men det lir og lakker, og jeg vil gifte meg mens jeg fremdeles er "ung" (34) !! Men det skjer ingenting på den fronten!! Har ønsket meg "diamanter" til jul og bursdager i flere år, -og fått det, i smykker og øredobber, ja tilogmed en ring. men uten det tilhørende spørsmålet. I år har jeg sagt at jeg IKKE ønsker meg noe. Får se om det hjelper!!! Lykke til, og tvi tvi for at gubben din snart innfrir drømmen din! God Jul til deg og dine.

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.