mandag 12. desember 2011

det beste i livet....



via





...ihvertfall en av de virkelig gode tingene i livet er ungene.Når de sover.Det hørtes kanskje litt stygt ut,jeg må få forklare meg :)
Det er selvsagt akkurat like herlig når de er våkne...(sånn stort sett ihvertfall,visse unntakstilstander finnes det rett nok!)
Jeg,sikkert i likhet med veldig mange andre mødre,går nemlig inn og ser til de sovende før jeg selv inntar vannrett stilling i min egen seng.Lister meg så stille jeg kan inn på de skjønne barnerommene deres og ser at alt er bra,nyter freden,nyter synet.
Og det er det som er så godt.Godt for sjelen,godt for sinnet,godt for øyet!Kanskje dra dynen litt godt rundt dem,se så skjønne de er,høre de snorke...eller kanskje til og med si noe rart?Martine har en tendens til å snakke et uforståelig språk nattestid!Linus ser akkurat ut slik som han gjorde når han var baby og sov,samme stillingene også.Så et morshjerte kan nesten briste!!!Og så tusler jeg meg inn i sengen min med et smil rundt munnen.Og et varmt,sprekkferdig hjerte.Slett ingen dum måte å avslutte dagen på!
Slett ikke dumt å avslutte denne kvelden med bilder fra dette aldeles nydelige barnerommet heller;skjønne møbler og nydelige farger,lysekrone malt på veggen....her sover nok en liten prinsesse,og kanskje titter mamma'n inn hit og nyter synet hun også?
Det er jeg ganske sikker på!Er det ikke slik man blir da,litt

hønemor?


1 kommentar:

  1. Underbara bilder så fina!


    Önskar dig en nydelig Luciakväll!
    Kram Marina

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.