torsdag 24. november 2011

noe for mamsen...






.....ja det synes jeg virkelig!Et eget lite bibliotek..eller kanskje "bladotek"? Metervis med hyller til utallige,deilige blad så det absolutt ikke går an å hive!(Huffameg,det må ikke sies høyt engang,det blir som å banne i kirken!)Med deilige stoler å synke nedi...ja et slikt rom kunne jeg nok trivdes i,dette bortimot perfekte eksempelet på et sådant rom fant jeg hos MiresParis,og tenkte tilbake til gamle dager da jeg hadde bladhyller i fleng!Det var ooooofsela kjekt dokke*lengte*.Dette rommet skulle være temmelig perfekt til blogging også må vite,- omgitt av inspirasjon på alle måter,og med full oversikt over alle mine kjære blad.Fra rot i systemet til system i rotet;) Jaja,jeg får vel nøye meg med fjuskebokhylletapeten som er underveis...så får blada heller ligge en bunke her og en bunke der...det passer jo egentlig ganske godt det også....for jeg sitter ikke akkurat stille lenger enn det er ytterst nødvendig,så en bunke på stuen,på kjøkkenet,på doen på kontoret og mange stoooore bunker på soverommet er på sett og vis ganske perfekt,da har jeg alltid et blad for hånden.Og nå til jul er det alltid like koslig å lete frem alle juleutgavene ,det blir mange kjære gjensyn med gode,gamle artikler og på et eller annet uforklarlig vis øker den bunken fra år til år.Det er det nærmeste jeg kommer noe overnaturlig i dag forresten,for hvem sovnet vel ikke på sofaen idet Åndenes Makt begynte?Slett ikke etter planen!Jeg liker litt ånder og gjenferd og mystifistiske hendelser...fascinerende!Naturkrefter er også fascinerende,nå suser det rundt husveggene og jeg lurer på hva slags spetakkel Berit skal stelle i stand i morgen?Liker godt å gå tur når det stormer ute,men jaggu er det godt å kose seg inne også...gjerne med et deilig blad;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.