torsdag 3. november 2011

Fantastiske Pia...





...med bloggen Ateljè Skogslyckan tok pusten fra meg her en dag med desse bildene fra "Månadens Dukning".En gang i måneden dekker hun de vakreste bord,og det er alltid like spennende å se hva hun finner på
Damen er et oppkomme av idèer,og når jeg ser lampene hun har lagd seg av to gamle bøtter så smiler jeg fra øre til øre og kjenner en goood følelse inni meg...bedre blir det ikke altså!!!!
Nyyydelig gammelt porselen,masse levende lys,tøffe puter....
Og for noen nydelige farger da....lyng,roser og pyntekål i de vakreste lillatoner mot det hvite,svarte og grå.Perfekt!!
Pia's nyyydelige og utrolig gjennomførte hjem ble i år tildelt intet mindre enn "Sveriges Vackraste Hem" som jeg nok en gang må gratulere henne med.I morgen kommer Expressen og skal ta bilder,lykke til!
Hadde også gledd meg til å se reportasje fra hjemmet hennes i Svenske Gods & Gårdars julenummer,men den reportasjen hadde visst dessverre falt ut...skuffende!!Får håpe den kommer ved en senere anledning eller i et annet bladHeldigvis kan vi til stadighet se bilder av Pias nydelige hus på bloggen hennes Atelje Skogslyckan!
Pia har også en nettbutikk og sender også mye til oss Nordmenn,hun selger så mye fint !Nettbutikken finner du her,ta en titt!
Må også rose Pia for hennes uendelige positivitet og hjertevarme,som jeg som følger ikke kan unngå å merke!
Tusen takk for lån av bildene her Pia,de er bare
sååååå vakre !!!

2 kommentarer:

  1. Så utrolig vakre bilder, og inspirerende også, Nå skal jeg inn og sjekke bloggen.
    Her skinner sola idag, får nye de iste stråler. Ønker deg en nydelig torsdag min venn, klem fra meg.

    SvarSlett
  2. Käraste du!! Jag var precis på väg att krypa upp i sängen och släcka ner datorn, när jag fick ett infall och gick in och tittade. Ja men det är ju som att se sina bilder på nytt igen!! Och jag tänker, har jag gjort det där...?...smiler. Dina varma ord får mig att rodna. Är så kul när man kan inspirera och få inspiration från andra, det är ju därför man bloggar. Nu är allt klart för att ta emot Expressens team, skall bli så spännande. Och det inställda julreportaget är sålt vidare till en annan svensk inredningstidning, men kommer först nästa jul.
    Härligt att kunna lyckas inspirera dig som inspirerar alla oss andra med alla fina bilder från nätet, och dina egna. Tusen tack för värmande ord min vän!
    Kram Pia

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.