tirsdag 4. oktober 2011

Fysja....

...for et vær!
(og da klager jeg ikke,bare konstaterer et faktum)
Det rister i både tak og vegger,regnet pisker hardt mot vinduene.¨
Kjedelig høstferievær for ungene.Kjedelig turvær for hundene.Kattene ligger rett ut.Kaninene har heldigvis kommet seg innendørs og har fått store,fine bur i uthuset med varmelampe og det hele.For min egen del spiller været fint liten rolle for jeg er ikke helt 100 % enda...men bedring å spore er det heldigvis.Det går vegen :)
Men jeg hadde nok ønsket at jeg var enda bedre,slik jeg kunne finne på ting og tang med ungene...i dag er det perfekt vær til å ta dem med på Lekeland,men jeg klarer ikke sitte så lenge i gangen så da er det dødfødt.Perfekt vær å kjøre uti Fosnavågen på badeland...en av mine høstferie-idèer...men fergeturen over fjorden er nok ikke noe særlig i dette været,så det blir også utsatt.Hakallegarden i Vanylven er også påtenkt,ut og klappe alle dyrene...men det innebærer samme fergetur og hadde nok vært kjekkest om det var opplett...så kunne man kost seg med den fine naturen på kjøreturen.og stoppet et sted og spist noe godt også...på en god restaurant ??Vet ikke hvor god maten på denne restauranten du ser på bildet er,men at den er knakande tøff er vel beyound any doubt?
Så gøy med alt de har funnet og "rusket sammen",og lagd en stilig restaurant med skikkelig industri-stil!Det er vel flere enn meg som gjerne skulle dukket inn i bildene og forsynt seg med litt lamper,skilt,stoler....
Selv lurer jeg alltid på hva som finnes bak dørene på alle industri-bygg og fabrikker av eldre dato når jeg passerer dem...var det opp til meg kunne jeg jo tenkt meg å lurt meg inn i et og annet av dem og forsynt meg,med velsignelse fra eiere selvsagt!
Dette stedet ligger i Romania...hvem hadde trodd det?Du kan lese mer om det her og se enda flere bilder om du vil:)
Gøy å se hva man kan få til...med det som man inntil nylig tenkte på som bare skrap!Nå skal jeg derimot skrape sammen litt rundt omkring her i heimen,lage en liten hinderløype med oppgaver og slikt til ungene...noe må vi finne på!!!Det skal visst blåse opp til storm også...får prøve å få til en liten luftetur også innimellom regndråpene?Kanskje bake litt?Plastalin?Her gjelder det å vri hjernecellene og tyne ut alle idèer...så får det bare stå på utenfor vinduene...det gjelder å kose seg  enten man er hjemme eller kanskje koser seg på et restaurantbesøk:)




1 kommentar:

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.