onsdag 14. september 2011

litt våtsamt....












Ja folkens det kan virke som jeg syter over alt regnet kanskje,men som jeg har lovt tidligere så kommer ikke det til å skje - har lovd meg selv aldri mer å klage på været etter tsunamien i Japan. Derimot vil jeg bare si hvor glad jeg er for nettoppakkurat  Søs Jensen ble etablert i Bergen i 2007 og nå lager kjempetøffe regnklær!Har selv en jakke fra Søs(så langt) og den er jeg kjempeglad i,superduper kvalitet er det også!Så heldige vi er som kan se litt stilige ut og ha gode klær til tross for at det regner trollkjerringer ute!!!Så....ikke heng med nebbet,etter regn kommer sol og da blir den bare enda deilige....gjør som Fred,he is

Singing in the rain...

Må opplyse om at Søs Jensen får du kjøpt her i Langevågen på Svarstad:)

2 kommentarer:

  1. Läckra regnkläder, skulle verkligen behövas :) du undrade om aliorna..lägger dom bara på en tidning, har dom ganska svalt ca 10+ och om du har källare kan du ha dom där, gräver ner dom när maj blivit varm, lycka till, kram

    SvarSlett
  2. Her er det også "Singing in the rain" etter at jeg fikk kjøpt meg en godbit fra Søs Jensen i fjor høst. Hadde ønsket meg en lenge, men jeg måtte forte meg å slite ut den hadde litt før tiden. Egentlig er den bare blitt degradert til ut-på-tur-i-skogen-jakke. Helt greit med andre ord. Er så fornøyd med jakken. :) De er jommen flinke med design og komfort, noe jeg liker godt - selvsagt. :)

    Ønsker deg en superduper fin start på en ny uke!

    Klem,
    AW

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.