tirsdag 16. august 2011

white's all good.....

but....se så fantastisk tøff og lekker denne leiligheten er da!!!
Heeelt etter min smak,og jeg elsker fargevalget og møblene...rått og sofistikert!Og de kalkede veggene...oh la la som jeg gleder meg til å få male mine egne!!Bilder som desse bare overbeviser meg mer og mer...skulle jo egentlig malt stuen i sommer men ikke vits i før vi får skiftet litt vindu har jeg ihvertfall innbilt hjernen min lenge men sanneleg det seier eg dykk;nå kom tvilen krypende.Male likevel??

 Rått og stilig kjøkken!




               ÅååååÅÅÅÅååå som jeg bare elsker desse stolene *sukk*!

         De to lysekronene her er fantastiske,og så flott med to da!!!

 Prøvedukker får man aldri nok av...se så gøy å stille dem i grupper!




 Elegante,klassiske og snirklete detaljer,optimalt effekt mot alt det rå og mørke!En genistrek retten og sletten!!!:)

Jeg kunne tenkt meg alle lampene i heimen her også jeg da....


















vakkert! 

Desse fantastiske bildene som jeg fant her gjør meg nesten både mål-løs og mo i knærne og stakkars alle de små celler i hjernen min;de arbeider på høygir nå må vite!Dette var ytterst inspirerende og treffer meg midt i kanutten altså!Har nesten lyst til å hoppe her jeg sitter.Men istedet skal jeg reise meg kultivert opp og ta med meg dogsa på morgenturen slik de får toalettere og gjøre sådant,mens matmoren med et sannsynligvis noe fraværende blikk henger etter i båndet..drømmende om maling og møbler og alt det fine man ser her :)
Bli ikke forundret om du ser meg midt i veien...kjør da ikke på meg!

4 kommentarer:

  1. Vilka underbara bilder du fann...var inne och tittade på blogen :) visst är det vackert med det svarta...och dom kristallkronorna skule jag inte ha något emot att ha här hemma :) ha en fin dag, KRAM

    SvarSlett
  2. wow så mycket inspiration du bjuder på idag.....stolen och kristallkronan är underbara. Kram Johanna

    SvarSlett
  3. Så fina bilder !!En provdocka har jag varit på jakt efter, ska ta och köpa en till min hall tror jag. Hoppas allt är bra med dig. Kram Nilla

    SvarSlett
  4. Genialt! Stænfint! Liker også når kontrastene blir litt heftige. Den pussa veggen min på stua mot alt det sirlige jeg har på den eller ved den gjør at jeg aldri blir mett. Jeg ville ha ventet med å male hvis du skal skifte vindu, det er ingen garanti at malingen blir lik hvis du må flekke på skadene nemlig. Du kan jo også gjøre som meg, fake fransk vegg. Jeg blandet to malingsfarger i spakkel og klinte på veggen, resultatet ser ut som en gamme fransk vegg. Prøvedukker får man aldri for mange av nei hadde jeg bare fått tak i en hadde jeg vært overlykkelig. Ikke enklet å finne de uten at de koster en halv sofa. Herlige kontraster du viser, likte så godt det svære gamle skapet jeg og ja de to stolene. I de kan høstmørket bare komme krypende.:)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.