søndag 10. juli 2011

World Winner....

...tenke seg til,Kid Sox,eller King Sox som han så passende har fått tilnavnet,har for andre gang vunnet den sagnomsuste tittelen

                        World Winner 2011

Dette nyyyydelige bildet tatt av Francis Roussel taler vel for seg....personlig har jeg nettopp sett videosnutter fra utstillingen,
som ble holdt i Paris denne gang,og jeg studerer hundene fra topp til tå,pelstrimming,bevegelser ...kjenner det rykker godt i "utstillingsdansefoten" når jeg ser slikt!Nå må jeg snart komme meg på veiene igjen og ta verden for mine føtter med mine vakre hunder:)

Jeg må få sende mine hjerteligste gratulasjoner til Gunilla og Francis med den fantastiske plasseringen...tenk å vinne to ganger!!
Og så er jeg jo litt stolt da siden dette faktisk er halvbroren til min egen Raskoh - de har samme pappa nemlig den berømte Kingsleah Blue Star...som også er morfaren til Talisa-trulta vår!
Og som det sømer seg en grandios storvinner må jeg få med det fulle navnet og titler:

Gratulerer så mye til vindunderlig vakre
World Winner 2009,World Winner 2011 Multi SBIS New Zealand, Swedish, Danish, Norwegian, Nordic & International (pend FCI) Champion

     Star'T Cutting Trax of Jhanzi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.