fredag 17. juni 2011

Oppe og går....

....det er ikke jeg siden jeg er jublende glad for at det er min god venn  Mac´en som har fått den nødvendige hjelp og fungerer som normalt igjen og dermed er det altså slett ikke jeg som er oppe og går,- tvert i mot så kommer jeg vel til å bli sittende i timesvis for å ta igjen alt det fortapte!!!!
Men akk o ve så deilig at data´n min er oppe og går og nå  håper jeg også blogger fungerer som normalt og jeg klarer å legge igjen kommentarer rundtomkring:)
Nå skal jeg kose meg gitt :)))



1 kommentar:

  1. Deilig når teknologien vi er blitt så avhengige av virker. Men det forventer vi jo, tenk bare så fortvilt vi blir når Telenor svikter oss!

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.