tirsdag 24. mai 2011

sveket...

....av min "bedre halvdel"!!!!
Vi har hatt så mange fine stunder sammen...kost oss på morgenkvisten,
kost oss midt på dagen og jammen har det blitt litt pjasking utover nettene også!
Nå spørs det om du har blitt utslitt,etter min enorme appetitt på våre aktiviteter sammen...du sier bare "nei,nei,nei - jeg vil ikke mer" - til tross for at jeg gjør iherdige forsøk på å tenne deg.Samme hvor jeg berører deg er du like uinteressert!
Er det så slutt mellom oss? Skal vi aldri ha mer moro sammen?
Ikke svikt meg nå min elskede.....Mac(intosh) !!!

stay with me




2 kommentarer:

  1. He, he :D
    Men det er forferdelig å bli sveket av disse datamaskinene vi omgir oss med og er blitt så avhengige av!

    SvarSlett
  2. Ha ha ha, tur det var datorn, och ingen annan...smiler. Tror vi sliter ut dem efter alla timmar, tur det finns nya att införskaffa, men det blir ett djupt hål i plånboken.
    Kram Pia

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.