mandag 2. mai 2011

Festlig .......

...start på morgenen!Deilig å kjenne at det går rette veien helsemessig,et lite hakk bedre i dag.Og lurer på om jeg kan takke Lene for det jeg? 
Lene har nemlig hatt give-away på bloggen sin The essence of the good life og av alle skapninger på denne jord så har hun trukket m-o-i som vinner,tenk det da!
Jeg skal få et kjempefestlig skilt med akk så sanne ord,-

mirror,mirror on the wall...what the heck happened??

og ikke nok med det,en kjeeeeempeflott bok som skal gi enda mer næring til min dagdrømming,og idéer som kanskje kan bli til virkelighet etterhvert?
Akkurat slik er forresten bloggen til Lene også,- hun har så mange vakre innlegg - 
både fra det store utland og ikke minst fra Norge ,- og mye kunnskap!
Så å besøke henne er noe jeg anbefaler på det varmeste!
Tuuuuusen,tuuuusen takk Lene:)


Og i og med at dette ble en så festlig start på dagen har jeg prøvd å sette hjernen i festbord-modus.Det er nemlig månedens utfordring på NIB...klikk deg inn og se alle flotte bordene som har kommet inn så langt,- Mai er jo selveste festbordmåneden med konfirmasjoner etc,og det er sååå mye fint å fråtse i på butikkene.Men jeg får se i skap og kroker og kriker og i naturen og se hva jeg finner...ikke i den helt store butikkrundeformen enda,men her er litt av hvert på lur så kan det jo hende det kan bli noe festlig  noe utav det?

we´ll see :)

Kan forresten i farta-marta minne om min egen give-away,som blir særdeles ekslusiv; når jeg har nådd 100 følgere trekker jeg nemlig en vinner blant mine følgere,for å vise at jeg setter stor pris på dere! Vi mangler bare 4 stk så er vi der,med andre ord lyt sammensurium-damen snart på jakt etter en fin premie:)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.