tirsdag 10. mai 2011

får man slikt.....

...noen plass i vårt langstrakte land mon tro?Da vil jeg vite nøyaktig hvor,for solsenger à la dette er nemlig det jeg må ha!Og skal sant sies så skulle de helst ha vært levert her i dette sekund,for denne dagen er allerede særdeles flott og fantastisk og det er nok en viss mulighet for at jeg skal nyte solen innimellom alle de andre tusen tingene jeg skal gjøre!Hvis noen vet om lignende solsenger til salgs enkvann plassen så let me know!!!!!Men aller først nå skal jeg raske med meg mine tre firbeinte som er så altfor godt kledd slike dager,så vi må komme oss ut på tur før det blir enda varmere utover dagen:)


     toodelooo så lenge:)

3 kommentarer:

  1. One for me one for you??? relax.....xxx...

    SvarSlett
  2. Skal sjekke med min venninne som snart ankommer fra Manilla med flere container fulle med egne designa utemøbler og andre spennende ting, som hun skal selge etterhvert;o) Ps! har nemlig tipset henne om å lage div.fransk-inspirerte utemøbler som er vanskelig å få tak i her i landet;o) Klem

    SvarSlett
  3. Skulle gjerne hatt noen slike jeg og, for nå er det faktisk sommervarme her også. Så spennende det kurset hørtes ut da...ha en herlig dag Tove...klem

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.