onsdag 27. april 2011

warning...

...there´s gonna be some blogging!

Med høyrehanden "ute av funksjon" er det fint lite man får gjort,ihvertfall første dagene så nå bare advarer jeg dere godtfolk en gang for alle....det blir nok en del blogging den nærmeste fremtiden!Tid til å besøke de utallige andre bloggene jeg er tilhenger av,og oppdage andre.Og sannsynligvis en drøss med innlegg på sammnsuriumet.  Om noen henger med på "moroa" så er dere hjertelig velkomne,men aller mest blir det vel tidtrøyte og kosestund for min egen del  til jeg endelig kan gjøre litt etter litt fysisk igjen.For tankene om det er nemlig store,og et av hovedmålene denne sykmeldingsperioden er faktisk å få orden på alle bilder,og lage til fotoalbumene til ungene.Det har stoppet opp et par år,må innrømme bare tanken på å ta igjen det forsømte er mer enn kviasam men dess før,dess bedre!!!!!Synes det er så mye kosligere å titte i en koslig hjemmelaget album enn å se bilder på nettet,så det er bare å bite tenna sammen huff !

En annen langt vakrere tanke er at jeg skal farte litt! 
Gleder meg til å avlegge byens bruktbutikker et besøk...ikke nødvendigvis for å kjøpe noe men bare for å ta meg en kosetur og snuse litt rundt.Tenk om jeg fant et gammelt,nokså bredt skap til å lage tv-skap av???Men først må jeg jo bli kjørbar da......tipper på at Gubben himler med øynene om jeg foreslår at han kan være privatsjåfør til sådant kjøremål!!!Og når den nå særdeles mye omtalte hånden kan begynne å fungere,kan det kanskje eeeendelig males i heimen?Sitter og studerer farger fra Pure And Original...de sender gratis rundt i hele landet,visste du det?
Ellers skal de få forhandler i Ålesund i mai...tipper Karisma jeg????

Skal også ta meg tid til å invitere noen venniner på besøk etterhvert....tanken har vært der så altfor lenge uten at noe har skjedd men nå står det også på "skal skje - listen"...som blir lengre og lengre.Man tror 6 uker er så lenge...og det er det jo også men huttetu som dagene flyr likevel!

Og som denne noe spesielle men akk så vakre fotografen på bildet her gjør så (kilde )er planen å knipse mange flotte bilder rundtomkring av hus og heim,to og firbeinte,og det som ellers måtte falle meg inn.Så godt det er med dagslys laaaangt utover kvelden,solstråler,blå himmel og et kamera som er myyyye mer samarbeidsvillig på denne årstiden enn når man føler det er mørkt inne samme hva klokken viser!

Synes ikke  våren er ikke så jeg  verst dere *smiiiil*Men så er jeg et vårbarn da!
Nei tankene er store og mange folkens...hva som blir gjort spørs nok men visjoner må man ha her i livet...uten dem kommer man ingen steder!!!!!!


2 kommentarer:

  1. Det kan være godt å måtte ta en pause fra det daglige mas av og til, selv om det må en fysisk skade til.
    Komme i takt med seg selv og pusle med forsømte ting med god samvittighet.
    Lykke til med dine store visjoner :)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.