onsdag 20. april 2011

hyttepåske....

            Lekre hyttebilder fra Hytteliv - så stilig med de malte tømmerveggene da!





...er ikke laget for meg!
Noe som kan virke vanskelig å svelge for enkelte familiemedlemmer,som i stort hopetall har samlet seg på "familiens" hytte inne i fjellheimen!Jeg er rett og slett sjeleglad for å få være hjemme,tusle med mitt og mine og få slappe av og senke skuldrene innimellom jobbing...et par dager fri nå så er det på an igjen! Samboeren min,den etterhvert så omtalte Gubben har påskefri for første gang i sitt voksne liv...tenk på det da!Jeg har vel aldri hatt en "hel" påskeferie med fridager fra ende til annen....uten at det gjør meg noe!Jeg setter heller ekstra stor pris på de dagene jeg faktisk har fri,og prøver å nyte dem men også benytte dem.Så jeg er egoistisk.Prioriterer det som kjennes riktig ut for meg,og hvordan jeg vil tilbringe mine fridager!Nå gleder jeg meg til å kose meg med unger og gubben og alle dyrene i hakkebakkeskogen,kanskje finne på noe gøy alt ettersom hvordan vær og vind utarter seg.Det er fri og frihet for meg...ta det litt som det kommer.Ikke planlegge for mye.....være impulsiv om så er!Og det skal bli deilig.Bare tanken gir en god følelse...kjenner jeg sier "mmmm" inni meg nå:) Så sånn er jeg....og sånn blir jeg!Like sta på det som på alt annet!
         dermed basta :)
             

1 kommentar:

  1. Høres deilig ut å bare slappe av.
    Det kan ofte bli mye stress med å skulle rekke å gjøre de typiske ferietingene så snart man har noen dager fri.

    Hvis du syns det er morsomt og avslappende, er du velkommen til å delta i årets siste Påskenøtt på min blogg :)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.