torsdag 28. april 2011

dress code.....




...hva tar du på?

Så gøy å lese på Facebook om butikker som bruker morgendagens eventyrbryllup for alt det er verdt (hmmm,det skal forresten jeg gjøre også!)
Viktig å benytte alle anledninger til morsomme salgsgimmick!
Damene på Cosmo på Moa tar på tiara,og et annet sted skulle det være både bespisning,champagne og fine-kjoler.Og hvem elsker ikke fine kjoler?????
Mon tro hva den vordende brud har på seg forresten?Spennende!

Så gøy om bryllupet hadde vært på kveldstid,og vi var en gjeng som kunne samle oss....dolle oss opp i den fineste kjolen vi har og laget en skikkelig festaften med romantiske drømmer,terningkast over kjoler,noe godt å drikke og spise!
Music in my ears!! Man har ikke mer moro enn man lager selv!!!!

Hadde ikke hatt noe som helst i mot å hatt på meg noen av desse vakre kreasjonene på desse bildene......funnet her ! Sagt det før,sier det igjen

a girl needs some glam:)


1 kommentar:

  1. Jeg har heldigvis anledning til å følge bryllupet på TV. Hatten er klar ( innkjøpt i London for noen år siden og typisk britisk :)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.