fredag 29. april 2011

back to reality......

                                                                              via      


..og kjøkkentjeneste!!!!Nå er det slutt på romantikken på en stund,og virkeligheten kaller. Et par dager uten å leke husmor gir følger,så nå er det opprydding og vasking den første morgenstunden!!! Er jeg heldig så klarer jeg å stryke klær også,slik jeg kan bli noenlunde ajour på det området???
Formen er elendig,- influensa og forkjølelse oppi alt annet styr med nyoperert skulder så gjett om jeg er sjeleglad mamma og pappa har tatt med seg ungene på hytta i helgen!Kunne ikke passet bedre!!!Nå vil jeg bare bli bedre fortere enn svint,gørrkjedelig å være syk når man ikke klarer ligge noe særlig!
C-vitamintabletter-jakt neste!!!!Det var dagens oj´ing og syting......huff,jeg
har da egentlig ikke noe å klage over!Syke er vi alle innimellom.
Nei man får vel gjøre det beste ut av det,mye lurere det:)


3 kommentarer:

  1. I hope you feeling better soon.....but reality ??? this is a dream kitchen !!! love love Ria...xxx..

    SvarSlett
  2. Uff da...god bedring!! Ikke tenk på husarbeid...tenk heller på å slappe av, så blir du fort frisk :).

    Klem Einy

    SvarSlett
  3. I love these pictures, very very nice and very joyful with these colors! Thank you so much for inspiring me, all the way in the Netherlands :) Love, Claire

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.