onsdag 9. mars 2011

Skulle egentlig...



...sjekke webshop´en til Pomp De Lux nå mens jeg satt her og spiste frokost,men hva skjer?Den har ikke åpnet enda,til min store ergrelse!!!!!!!*grrrrrr*
Jeg var inne i natt for å sjekke men uten hell,og likedan nå...til tross for at de har annonsert at de skulle åpne 9/3! Dette er ikke så greit for en utålmodig sjel dere vel skjønne dere på PDL????Ren tortur faktisk!!!Skjerp dere !
Men ,men...noe må man jo tutle med mens man gnafser på skiven sin...det har jo liksom blitt en liten god-stund dette med å sette seg ned og spise frokost ved 
pc´n og kose seg en stakket stund .Så da tok jeg og ryddet litt opp på skrivebordet mitt,og her fant jeg et hjem som oooooser kos og hygge og absolutt må deles med omverdenen.Mitt eneste problem i denne sammenheng er at jeg ikke for alt i verden kan huske hvor jeg har dette fra,- sannsynligvis et eller annet fransk blad..gransker på saken!!!Men her var mye som får tankene og idéene på gli !Liker veldig godt veggene på det første bildet....tipper på det er malte vegger med fransk- lilje sjablonger påtrykt...lekkert!Merker jeg får mer og mer sansen for bjelker i taket,og har begynt å snuse på tanken selv - tror her er muligheterfaktisk!!! Og så bare elsker jeg den peisen på stuen...den ene peisen vår er egentlig moden for utskiftning og jeg har lenge siklet på en peis type Roger Pearson eller lignende...klassisk engelsk stil,men merker nå at jeg kunne veldig godt heller tenkt meg noe slikt i denne stilen.Peisleverandører må med andre ord under lupen!Men more important:det skapet ved siden av peisen var bare herlig!!!!!!! Nydelig farge og patina,og tenk om at hvis om at jeg kunne fått tak i et skap som var stort nok til den hersens gedigne flatskjermen ...som er veldig kjekk å se tv på...men er stygg sånn ellers i rommet spør du meg...ja da kunne jeg lagd meg et tv-skap! Kanskje det er akkurat det som må gjøres...lage et selv??Det hadde vært så utrolig deilig å ha et skap hvor man rett og slett kunne lukke igjen dørene og skjule tv´n sånnn i ny og ne,ihvertfall på dagtid! Hmm...dette er en sak som krever nærmere etterforskning merker jeg,må nok snuse rundt og sjekke litt skap og mål i nærmeste fremtid!Jeg smiler lettere henført bare ved tanken på et slikt skap...og en hel del mindre støv!Forferdelig som tv´n og alle de andre apparaturene under samler støv!De er faktisk en av punktene på dagens gjøre-liste....frem med støvfilla og vekk med elendet!(Som dessverre har en tendens til å  returnere i en fart raskere lynet og man kan miste nesten alt mot)
Så noen ord til Gubben min som synes jeg sitter veeeldig mye på data´n....(hmm,og det snakker han om!!!!) - er det ikke fantastisk hvor mange gode idéer jeg får ?
Dette kan ikke karakteriseres som annet enn ren kvalitetstid,som kan ha direkte medvirkning til forbedring på hjemmefronten - det er vel et felles mål:)

quality-time my dear,that´s what this is:)



2 kommentarer:

  1. Det er utrolig hvor mange gode ideer man kan få av litt kvalutetstid foran pc. Ha en fortsatt fin dag, bildene du viste var jo helt råe...klem

    SvarSlett
  2. Var hittar du alla underbara bilder..du måste ha långa frukost stunder...smiler!
    Fönstret på första bilden får mig att gå igång, och en del av de skavda bleknade möblerna. Jag är uppvuxen i ett hem fullt av allmoge möbler.
    Ha en fin dag!
    Kram Pia

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.