mandag 7. mars 2011

Og navnet er.....

       ????


Ja det lurer jeg på,kan du hjelpe kanskje? De brune gluggene mine fikk nemlig øye på desse superskjønne koppene på VG-Nett i dag,- de var i forbindelse med en artikkel om at Shabby Chic er ute...blablabla,jada,jada,jada-
whatever Halvor Bakke!


Skal ikke gå inn på den diskusjonen nå,hver sin smak og stil konkluderer jeg bare i den sammenheng og tilbakevender til det laaangt mer interessante temaet :
kjenner du til dette serviset,kan du hjelpe meg med navn,fabrikat etc? 


      I think I´m in love :)

3 kommentarer:

  1. Nei, men jeg kan hjelpe deg med å si at det var helt fenomenalistisk vakkert. Du får ha en superfin kveld...klem fra Mona

    SvarSlett
  2. Riktigt fina koppar, har aldrig sett dem någon gång....
    Jasså, chabby chic är ute...nej du, det har jag haft i över 20 år och det kommer och går i mer intensiva perioder bara.
    Jag råkar vara lite chabby i min personlighet så för mej är det alltid inne vet du!!
    Heja chabby...la la la la la...
    UllaMariaklem!

    SvarSlett
  3. Beautiful pink cups !!! i like them !! lovely evening...love love Ria...xxx...

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.