torsdag 10. mars 2011

Husmorens frustrasjoner......

                                      Huff som jeg angrer på det jeg fant på....
                                       noe jeg hadde utsatt så lenge til nå...
                                        trodde jeg hadde en glimrende idé
                                      så da måtte det med det samme skje!
                                     - Og at det var på tide viste seg fort
                                    skulle visst for lenge siden vært gjort!
                                  Men huttemegtu - dette var travelt for kroppen
                                    - skal love jeg er ganske stiv i toppen!
                                         For å vaske tak er en travel ting
                                         -hodet mitt går nå rundt i ring!
                                       Tror jeg må ta litt sånn pø om pø
                                       -hvis ikke kan jeg komme til å dø!





3 kommentarer:

  1. Så bra skrivet....
    ha en bra kväll...
    kram ullamaria

    SvarSlett
  2. Du er bare....helt herlig Tove.
    Vær med på min lille konkurranse på bloggen min, så blogges vi om ikke lenge.

    Ha en herlig fredag....største klemmen

    SvarSlett
  3. Ha, ha, så morsomt skrevet! Og ja, å vaske taket er ikke bare bare. :)

    Ønsker deg en deilig helg!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.