onsdag 16. mars 2011

hundefolkets høydepunkt....

                                               Beste afghaner  IR CH Ashahni Amir



Så har den gått av stabelen nok en gang...den sagnomsuste verdenskjente utstillingen Crufts i England! Og nok en gang har frøken Andersen bare kunnet fantasert om å ta turen for å beskue "spetakkelet" - hunder,utstillere,pels,livet og alt som hører med på en så enorm utstilling!(sa jeg shopping???)Jeg drømmer aldeles ikke om å stille ut selv,men å fått prøvd å reist dit en gang bare for å gå og kose seg,og studere = lære hadde vært stor stas!Så jeg sier det nok en gang,slik jeg sannsynligvis gjør hvert år det er Crufts eller Westminster:neste år skal jeg:)
Godt vi lever i teknologiens verden...på Facebook legges det heldigvis ut videoer fra utstillingen slik vi som ikke var der kan få noen glimt i det minste!
Men som sagt...neste år folkens....da!!!!!Tror vi tralalala........


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.