torsdag 3. februar 2011

På strak arm....





...skal utfordringer takes,og for en gangs skyld hiver jeg meg på NIB´s utfordring denne gangen,som er oppbevaring!Et heller diffust og omfattende begrep,-så regner med variasjonene blir mange.Her er et knippe bilder på oppbevaringsalternativ her i heimen....det beste av alt i grunnen og bunnen er at Gubben og Gamla a.k.a meg og Karl er i full gang på det såkalte kontoret vårt som egentlig har vært et eneste stort oppbevaringsrom for diverse rot...nå hiver vi ut og skal få stell på saker og ting....himmel så deilig å få gjort:)))
synger litt for meg selv av tilfredshet her:
gubben og gamla låg og drog...

3 kommentarer:

  1. I see beautiful things.......nice greengate !!lovely day love Ria....

    SvarSlett
  2. What a beautiful blog you have! I am so glad I discovered it!! And thank you sooo much for your sweetest comment on my blog!! I really appreciate that!!
    xx
    Greet

    SvarSlett
  3. Så flotte bilder du viser oss!
    Masse lykke til i utfordringen!

    Ha en fin onsdag!

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.