mandag 21. februar 2011

Oh Happy Day...





                         eventyrlig:)



 ...nå trodde du vel kanskje at jeg skulle skrive om den vidgjetne Jan Thomas og hans tv-program...sånn for det at jeg skrev om Ungkaren i går? Vel..det er ikke planen,men det skal sies...jeg har gløst på Happy Day innimellom og jeg bøyer meg i støvet - fyren har peiling! "Objektene" hans blir utrolig flotte etter make-over,og fyren kan small talk altså og virker genuint interessert i kundene sine!Terningkast 4...eller kanskje til og med 5???;)
Jaja...da var det stopp på mine tv-anmeldelser i denne omgang *lol*
For ser ikke dese bildene ut som en herlig,happy day så vet sannelig ikke jeg!!!
Kunne nesten ønske man var liten igjen,og kunne ha på seg sånne nydelige kreasjoner i tyll.....Tutu Du Monde heter merket og besøker du siden deres har du kommet til selveste tyllparadiset...høy jentelus-faktor!Med litt glitter attåt så har vi prikken over i´en!!!!!!Berre lekkert altså !!!!!

1 kommentar:

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.