lørdag 26. februar 2011

Nok en award...

...som egentlig kom før den nedom her,men som har gått sånn halvveis i glemmeboken siden jeg rett og slett hadde store problemer med å finne en bok!
Hør bare:
 Herlige Mona fra Villa Vårfrubakken sendte meg denne awarden for en god tid tilbake (*rødme*) så nå var det på høy tid å si takk,og sende den videre! Og akkurat det var planen å gjøre umiddelbart etter mottatte award...men hva skjer?
Jeg skulle nemlig finne en bok og slå opp på side 18,og skrive ned linje 4. Det var bare det at frøken Andersen ikke fant noen bøker i umiddelbar nærhet...bare sånne bøker med mange fine bilder,men fint lite tekst!
Nå har jeg lett og lett og må bare konstatere at jeg som tidligere var den lesehesten nå "leser" mest blad.Så jeg tar en liten spansk her Mona - håper du bærer over med senoritaen,men i nøden vet du....så siden jeg har liggende et gammelt Vakre Hjem ved siden av meg her (de kan man jo lese opp igjen og opp igjen og det blir bare bedre og bedre!),så slår jeg opp på side 18 i det:Først må det konstateres at flaksen var på min side og vi traff en side med tekst *lol*
"Det er med stor glede vi ønsker krokusen og andre vekster velkommen etter en lang vinter!"
Og i grunnen og bunnen kunne vel de ordene passe ganske så bra,tror det er slik de fleste av oss føler akkurat nå! Men traff ei dame på Plantasjen i dag som var litt vel optimistisk synes jeg,hun stod med en Hortensia i hånden som hun skulle ha ute foran døren...hun hadde hørt de var så lette å få til.Jeg smilte til henne og sa at det blir ihvertfall ikke lett å få den til ute på denne tiden av året!!!!
Jaja,nok snakk rundt grøten,flere oppgaver fulgte med Monas Award:
Hva var den siste filmen jeg så? 
I ren automatikk holdt jeg på å skrive husker ikke,for jeg er jo aldri på kino...men så kom jeg jo på at jeg var på kino sist uke faktisk,sammen med et par tøysete,kjekke småjenter og såg "To på rømmen" - og det var stas!Fantastisk film,skal kjøpes så snart den er i butikkene:) Anbefales på det varmeste!!!!
Bortsett fra dataen,hva hører jeg nå? Aner ikke...i den fjerne bakgrunn har Gubben skrudd på noe musikk og vi sitter her og er usosiale på hvert sitt rom:)
Når var jeg sist ute og hva gjorde jeg? Hmm...ute i naturen eller utenfor døren?Har nettopp vært o hentet ungene hos mormoren og morfaren,og handlet littegranne så det var ikke så veldig spennende akkurat,men før det igjen hadde jeg meg en kooosedag helt mutters alene i noen timer på Moa,distriktets store shopping-senter. Ikke så mye shopping,men deilig bare å gå alene og snuse litt i butikkene!
Og så har jeg jo selvsagt gått tur med desse tre utyskene mine da!
Hva har jeg på meg? Å det er ikke så lekkert til å være lørdagskveld,må innrømme det..nå har kosefaktoren inntrådd og jeg har svarte tighst,en grå genser med litt svart på og grå og svarte tjukke-ragger (elsker tjukke-ragger)!Truse også da....:)
Skulle jeg ha overveid å flytte til utlandet?Svaret er helt klart nei..kunne aldri tenkt meg det ,jeg er altfor glad i lille,vakre Langevågen og distriktet rundt!
Men en tur i ny og ned kan jeg gå med på  ;)


Akkurat desse spørsmålene skal også de jeg sender awarden videre til svare på,håper de tar utfordringen:)
Og de heldige er ....deg,deg og deg!Ja,du leste riktig,jeg sender awarden videre til deg som takk for at du tok deg tid til å lese på sammensuriumet mitt,for akkurat det synes jeg er veldig koslig:)
Så til slutt en varm takk til Mona...nordnorges skjønneste dame?





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.