søndag 20. februar 2011

Hvilken stilling liker du best i sengen...

                                      bilder herfra 
..når du sover? Jeg går som regel for stabilt sideleie,og varierer fra den ene siden til den andre siden i løpet av natten.Derfor oppleves det som en grufull pine når den opererte skulderen ikke har skjønt tegningen,og synes resten av kroppen burde ligge på rygg...aller nådigst den ene siden...og ihvertfall ikke den andre! Og er det ikke da man har aller,aller mest lyst til å ligge på nettopp den "forbudte" siden?Så inni granskauen lyst faktisk!!!!!Grrrr...
Jaja...nok syting og klaging,kan nå faktisk berette at jeg sovnet med et salig smil om munnen i går kveld jeg....godt nøgde med helgens gjøremål av varierende art.Først og fremst var det fantastisk deilig å ha et så strålende vær...aberet var selvsagt at et unevnelig og direkte pinlig antall finger og snutemerker kom frem i dagens lys når solen stod på som verst mot vinduene,så da var det ikke annet å gjøre enn å slå til med litt vindusvask!Så godt å gjøre noe som man virkelig ser nytter og gjør forskjell....skal si husfruen var fornøyd etterpå!
Gubben hadde med seg ungene og hentet storebror på Valderøya,og når de kom tilbake igjen grillet vi pølser på peisen ute (og fikk samtidig kastet og brent mye rot,- to fluer i en smekk,nok et poeng til husfruen..som snart svevet på en rosa sky!)
Poengene strømmet på utover dagen,og det ble rene skjære Jackpot´en da Gubben og Kidsa dro på bowling og mamsens rumpestump landet nedpå stolen foran Mac´en....
jeg fant nemlig ut så mye godt og bra og likandes at jeg gliser enda:)
Det har seg nemlig slik at jeg har en liten drøm...ja bortimot en plan. 
Den kan ikke settes til live før min bedre halvdel har fått seg jobb igjen...hvilket vi håper kan ordne seg raskt.Når det skjer,har jeg såååååå veldig,veldig lyst å starte butikk.Det perfekte lokalet med fantastiske utstillingsvindu midt i sentrum er ledig....jeg har hatt kontakt med litt forhandlere og fått klarsignal....jeg har allerede tenkt ut hvordan der skal være...i helgen fant jeg ut så masse ting som falt på plass,slik at  planen min nå er bare enda mer komplett.Vil ikke gå i for mange detlajer på nåværende tidspunkt,men blir det som jeg tenker så....herlig:)
Så selv om det ble litt for lenge pc-tid i går ettermiddag så kom det noe veldig nyttig ut av det,og så må jeg selvfølgelig bruke skulderunnskyldningen for hva den er verdt...utspekulerte kvinnemenneske som jeg er,hihi ;)
jaja tiden får vise folkens,men ihvert er det godt med litt

sweet dreams:)

4 kommentarer:

  1. Love those rooms! I like that bed sooo much :)

    SvarSlett
  2. Jeg er så hjertens enig med deg!!! Det du ikke kan eller ikke har lov til er det som frister mest;)! Når hoften min ble operert måtte jeg ligge på rygg i 3mnd og jeg liker best å ligge i stabilt sideleie....det var rett og slett grusomt å ikke få ligge slik jeg ville;)! Høres ut som om dere har hatt en flott helg! Og så spennende med butikk drømmen!!! Jeg X`er fingrene for deg!!

    Ha en herlig dag!
    Klemmer!

    SvarSlett
  3. Flotte bilder av nydelige soverom.Passer bra i dag da vi skal ut å kjøpe nye seng. Den gamle er rett og slett utslitt. Jeg må brekke kroppen ut av sengen om morgenen, så nå er det på tide. Har operer ryggen for noen år siden og jobber full stilling som sykepleier, så jeg trenger god madrass. Lykke til med butikkprosjektet ditt, gode klemmer fra Mona

    SvarSlett
  4. elska måten du skrive på Tove! rett slett veldig underholdende:) håpe gubben sporenstreks finne en ny jobb!!:)) flotte drømma å plana du har, gleda mej til å følge dei videre:) klem Trine:)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.