søndag 27. februar 2011

Gubben og Gamla....

 ...låg og drog? Ikke akkurat,selv om det nesten føles litt sånn ut ! Etter å ha kost oss i godstolen med Northug´s gull,erkjente Gubben at han ikke var helt god i ryggen.Så da hintet jeg litt om at kanskje det var lurt å bevege seg ltt,og det hele endte med at han begynte på prosjekt garasje...og jeg prosjekt uthus.Det ene mer rotete enn det andre! Nå føler jeg at jeg har støv langt oppigjennom både den ene og andre kroppsåpningen og kan ikke komme meg i dusjen fort nok! Godt å komme i gang !!!

Og mens vi styrte på har den ene arkitektoniske genistreken og idéen etter den andre blitt luftet,og vi har både sett for oss inngangspartiet på nytt sted,utbygging både her og der,kinosal i uthuset *lol*(Ja det var Gubben´s elleville drøm da...),og hva blir vel det neste?Håper vi kommer oss i gang i år med å "få stell" på hus og heim,-blei så gira ute nå når vi styrte på og det var nesten så våren var var her!
a good feeling:)

1 kommentar:

  1. Oj, vad ni styr och ställer....
    Här är det fortfarande för kallt för att vara ute å greja.
    Nu ska jag ta mej ett varmt bubbelbad ;)
    kram ullamaria

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.