onsdag 19. januar 2011

Viktig Nyhetsavbrudd!!!!!!!
Cream Clothing.dk som ihvertfall jeg og maaaaange flere elsker,kommer med kolleksjon til barna til høsten!!!Creamie!!!Jippi!Vi glær oss!


Her har jeg et lite glimt av det som bare må bli en fantastisk kolleksjon til jentene våre (gutta også kanskje?)!Men om dere er like nysgjerrig laget som meg,kan dere gå inn på Cream-Clothing på Facebook og se video der og bare bli enda mer fristet:)Noe annet bra er at jeg har også hørt rykter om Noa Noa interiør???? There is a God ! :D

1 kommentar:

  1. Noa Noa har mye fint....men gurimalla så mye fine bilder du viser i forrige innlegg, drømte meg rent bort. Her er det travle dager, håper på litt puste og bloggetid snart.
    Ha en fin kveld, og takk for alltid så fantastisk herlige kommentarer fra deg...klem

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.