mandag 17. januar 2011

Hormonenes Høyborg....

 ...det har vært akkurat her i heimen denne uken! Unga,vakre frøken Talisa har hatt løpetid,og løper hun...så løper vi!!!! For ikke å snakke om gutta boys som er så kåte stakkarane at man kan sannelig undres hvorfor ikke dyrene også ble skapt slik at de kan "styre litt med seg selv" ?Det er et hardt liv:/
Her har Talisa fått lurt seg ut av buret sitt en stakket stund og nyter friheten og utsikten i selskap med Wilma...jentene holder sammen ser det ut til :)
Martine synes visst det var veldig spennende å gå inn i buret som vi tok inn for å forhindre x antall afghansk mynde valper i nærmeste fremtid....og jammen kom ikke Wilma i samme slengen!Jada,hurra for et fargerikt fellesskap :)
Buret er fantastisk hjelp i desse dagene,men nå skal det bli godt å få rydde det vekk og heller satse på å få ta det i bruk under diverse utstillinger i år?


I dag er jeg superdupertrøtt etter en litt for lang økt foran tv-skjermen i går kveld,men siden jeg elsker kjoler og glam og sko og glitter og alt det deilige i livet,bare måtte jeg ha med meg "the red carpet event" i forbindelse med Golden Globe.Utrolig mange fine kjoler i år synes jeg! Men nå er hverdagen rett rundt hjørnet her,og antrekket  blir  fjernt i fra elegant...må hive meg i dusjen og komme meg på jobb,må innrømme det hadde sannelig vært deilig om det var en ekstra søndag i dag istedetfor.........
      plikten kaller :)

3 kommentarer:

  1. Ohhh so lovely !! ....cute !!...lovely week.......warm hugs from me Ria.....xxx...

    SvarSlett
  2. Kan tenke meg at det er litt av et styr ja, men søte var de. Ja det er lite glitter og glam en tidlig mandag morra. Lengter allerede etter neste helg, minstejenta ønsket at det var lørdag igjen. Håper du får en fin uke, skal prøve å trimme litt her, du går vel ofte tur m ed de firbente antar jeg... varm klem til deg.

    SvarSlett
  3. Ja, det er i slike situasjoner jeg tenker det er greit å ikke ha tispe...
    Skjønninger er de alle tre. :)

    Ha en fiiin uke!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.