fredag 10. desember 2010

Yet another reason.....


 ....til å reise til London!!!!
For nå har godeste Kate Forman åpnet egen butikk der også....akkurat som om der ikke var nok fristelser fra før liksom!!!!
*Dårlig gjort*


Så når sparingen kommer i gang må det bare simpelten spares enda mere,for her liker jeg bare så mye....for ikke å si omtrentlig alt!!! De julestrømpene på øverste bildet er bare sååå nydelige at jeg om nødvendig må ty til visakortet og bestille ganske så pronto!(eller skal man prøve å innbille seg selv at man kan finne tid til å sy lignende???





Men om ikke annet,så rykker det ihvertfall godt i syfoten(den som du trykker ned pedalen med da altså....) når jeg ser alle de lekre stoffene her,og jeg fantaserer om både gardiner og puter og så videre!Og de lampeskjermene da.....*sukk*!
Adressen til butikken er 8 Claremont Cross og nærmeste undergrunn-stopp er Holland Park Station! Men du finner også Kate Forman på nettet akkurat her om du vil titte

London Calling....i det fjerne:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.