tirsdag 28. desember 2010

Need I say more?????

For dette er vel nestenbortimot perfekt,eller hur? Benken med putene...fargen på veggene,bordet,listverket i taket...hiiiver etter pusten her og ojameg så godt og deilig og varmt ut det ser ut med saueskinn på gulvet! Det hadde vært lurt...nå om dagen hvor jeg hutrer i tide og utide!Vel,riktignok har vi jo noen "pelstepper" vi også på gulvet,gode og varme og mye og gode de også,men de har jo en liten tendens til å lee på seg og bevege seg oppi sofaen istedenfor å ligge på gulvet.Litt standard må de jo ha.....
Og hva skimter jeg så her,bak nok et saueskinnsteppe?Joda...en sånn stol dere vet...som jeg bare ha!!!!!
Her er Finnemann på plass....Hadelands gode gamle kystallserie holder koken!Olympia-staker i bakgrunnen,og jeg har både stakene og Finn i skap rundtom!
Ting som aldri går av mote,alltid fint å ta frem.......
                      En engel i taket var slett ikke dumt!
Lekker innpakking,og litt bæ her også:) Trengs nok ingen tjukkeragger på føttene i dette huset???
En murvegg som dette er aldri feil,og det malte tregulvet,-joda,fiiiiiiint!!!!
                                    Stemingsfullt :)
   Litt "dingel-dangel" i taket er aldri feil,hører også hjemme på et soverom!
                         Kan aldri få nok lysekroner !!!

Lyst og lekkert...og med tøffe detaljer! Fantastiske vindu,og perfekt uten gardiner faktisk!Bare elsker dette hjemmet,som jeg fant hos Boligpluss - et ganske så kjekt blad det også!(Bladoholiker moi???Skjønner ikke hva du mener med det!!!!!!!!) Boligpluss har mye spennende både i bladet og på nettet,b.l.a mange blogger så ta en titt om du ikke har vært der før:)


       widen your horizont:)

5 kommentarer:

  1. WOW!! I wouldn't mind being in all of those pictures!!!!!

    SvarSlett
  2. No.......did you get my mail today????.....love Ria.....xxxx.....

    SvarSlett
  3. Tack för din underbara värmande kommentar! Vilket underbart hem du visar. Listverken påminner om våra och jag har precis en sån likadan ängel hängande i hörnet på taket inne i tv-rummet. Tänk att du kom ihåg mina änglar i taket när ni var på bio...ler. Ha en fin onsdag!
    Kram Pia

    SvarSlett
  4. Jaha, då tror jag det är dags att ta en rejäl städning i det stigsonska hemmet!
    Efter dina fina bilder fick jag just en liten panikångestattack över att jag egentligen borde ha det sådär....
    Tack för att du påminde mej;)
    kram på dej, Ullamaria

    SvarSlett
  5. Sannelig et flott hjem, ikke noe mer å si om det. Ønsker dedg et riktig godt nytt år, og ser fram imot å følge deg videre i det nye året.

    Klem fra meg til deg Tove:-)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.