mandag 29. november 2010

Alles in Ordnung:)


Neeeeida.Jeg er ikke syk!
Litt hosting og harking...men det hører vel med på denne tiden av året!
Neida...merkelig nok har jeg ikke brukket føttene på glattisen heller...takk og lov for at det finnes brodder...som egentlig gamle damer bruker men jeg føler jeg er litt unntakstilstand jeg der da...med tre hunder som drar meg både hit og dit!
Ikke har jeg fryst fordervet heller...ganske merkelig det også egentlig for det føles stundom om som om jeg er på god vei ...en kveld på jobb hadde jeg strømpebukse,tighst og bukse!Følte meg ikke som ei bomsedeisi nei:/
Og enda merkeligere er det at jeg ikke har svimt av av røykforgiftning....hver kveld denne helgen har jeg satt stadig nye rekorder i antall påtente lys og det blir litt av en røyksky når alle blåses ut...
Alt er faktisk helt ved det gamle,intet spennende å berette fra denne kant.
Men det er en travel tid,og verre blir det fremover når man er i butikkbransjen...
så det har blitt lite livstegn fra denne kant de siste dagene.Så må det jo også legges til da at da jeg satt meg ned og skulle blogge her en kveld så gikk selvsagt strømmen!!!!!! Internet dagen derpå! Mye graving og styr og stell i dalen her ved siden av...bare sjeleglad vannet er tilbake jeg for det kunne blitt kjedelig i lengden å være uten ja!!! (Vi har det jammen godt !!!)
Så da ble det ikke noe blogging den kvelden...bare å finne sengen.Og det skal jeg faktisk gjøre nå også...det er langt på natten men jeg måtte ha meg "fem minutter" etter Bachelor Pad og sjekke stoda her inne.....og de fleste av oss bloggere vet jo hvordan det går med de fem minuttene,haha......
men hodet har mange idéer om hva det skal blogges om i desse dager....

følg med,følg med i neste episode av
 Toves Sammensurium:)

Og siden jeg begynte overskriften så bra på Tysk så avslutter jeg på samme vis med et godt,gammelt ordtak min kjære morfar pleide å lirke ut av seg:
Es gibt nur einmal und kommt nicht wieder....

2 kommentarer:

  1. Underbar säng att vila sin sjuka kropp i ;)
    The med riven ingefära och honung brukar lindra...
    kram ullamaria

    SvarSlett
  2. Puh, det var jo godt....her er det også så kladt, men nå ser det ut til at det blir litt varmere. Dagene går så altfor fort, men idag fikk jeg ihvertfall startet på julebaksten. Ha en fin kveld min venn...klem

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.