tirsdag 12. oktober 2010

Tøffe-tøffe-tøffe-tøff...




....tenker litt inni meg selv at nå hørtes det nesten ut som om jeg skal skrive noe om tog!!!!!Men det var slett ikke planen,selv om tog i og for seg er kjekke saker og jeg kan selvsagt i forbifarten nevne at hurtigtog til oslo,bergen,trondheim fra ålesund-byen aldeles ikke hadde vært å forakte!!Var det ikke snakk om to timer fra ålesund til trondheim?hallelujah!music in my ears!Men nå havnet jo jeg laaaaaaaaaangt ut på viddene...så langt man kan komme faktisk! *Prøver å nøste meg tilbake til den opprinnelige planen*


Men...altså...det kan jo godt hende at denne gutten som bor her på dette kule rommet har tog å leke med da :)
For det har vel de fleste gutter? Til og med enkelte voksne gutter har tog som hobby....
Uansett så har ihvertfall karen som bor her et tøft rom,med et nydelig nostalgisk preg som jeg bare falt pladaskus momentanus for!!!!Den tøffe jernsengen...som riktignok fikk meg til å lure på om jeg skal ta inn min jernseng under verandaen og bruke den til seng til Linus istedenfor den gamle,grønne fra før krigens dager...men den har jo sin sjarm den også da...
pinocchio´en var nydelig...gøy med en sånn trekasse-ramme-sak bak...det var en idé å ta med seg på ferda kjenner jeg!Liker de grelle fargene med et lite splash rødt som frisker det hele opp på perfekt vis....
                              kjempetøft!!
bilder her 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.