onsdag 13. oktober 2010

Storfint besøk...






...må man si det er når man starter dagen med å gå på besøk til Sheryl Crow!
Men sånn måtte det rett og slett bli fant jeg ut,etter å ha funnet desse bildene fra henns forferdelig tøffe leilighet!!! Dama har skikkelig kul smak,det skal hun ha!!!!
Er ikke helt fritt for at det er en og annen tingen jeg kunne tenkt meg her...mye spesielle,og morsomme gamle ting hun hadde anskaffet seg! gøy å se :) Og så er slike murvegger så tøffe!

gjennomført og stilig!


3 kommentarer:

  1. Dearest, thank you so much for your lovely comments! There are wonderful photos here!! I'm a new follower so I won't miss anything...

    Zaira ♥

    SvarSlett
  2. Hei Tove. Ville takke deg for alle koselige kommentarer og for tipset jeg fikk her en dag - flotte bilder, kanskje jeg kan bruke noen en dag:-) Og disse bildene var nye for meg - og kjempetøffe!! Håper du har en deilig torsdagskveld. Klem fra Laila

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.