torsdag 21. oktober 2010

Knis,knis....

 ...jeg må bare knise litt jeg når jeg ser desse to tøffe karene ovenfor her - men klarer ikke helt bestemme meg for hvem som er mest tjally????? Uavgjort? 
         Denne trultemora er ihvertfall helt skjønn,og så festlig kledd da :)
                            Stakkars...du ser nå helt vettskremt ut du lille venn......

Danske Lucky Boy Sunday skrur på sjarmen med sine glade og artige produkt;dukker,puter etc - rett så det jeg fikk lyst å sette meg ned å strikke,men kroppen har andre lyster og er ganske så klar for å legge seg på lading over natten.Skikkelig "gammeldagse" bilder...og da går det rett igjennom sensuren hos meg...gøy å se:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.