torsdag 23. september 2010

Natte-gjest...



Tannfeen er Martine altfor stor til å tro på....synes hun selv da vel og merke:)
For det er bare mamma´n som kommer på besøk, har hun tenkt ut!
Hørt på makan til tull ?
Når hun mistet den andre fremtannen sin nå i helgen ville hun visst likevel prøve lykken....planen var å ligge våken hele natten slik hun kunne få se hva som virkelig skjedde !!Store planer men....hadde ikke før putlet frøkenen til sengs før snorkelydene kunne høres *lol*
Dermed kunne tannfeen utfolde seg,og denne gangen hadde den gjort seg ekstra flid med jobben sin...glitter har det vært hver gang den har vært her,men nå hadde feen laget et stort glitter-hjerte midt på gulvet! OG selvsagt tatt tannen og lagt penger i glasset...overstrødd av glitter!





Neste morgen kom Martine løpende opp på kjøkkenet hvor mamsen stod og strøk klær,og ropte entusiastisk at jeg måtte komme og se!!! Tenk at det gikk an!!
Herlig å se spenningen og gleden over det nattlige besøket,som kanskje fikk litt troverdighet for en stakket stund til?
Nå gleder jeg meg til de store nye tennene kommer ut og hvordan frøkenen blir seende ut...akkurat nå er det vel mye gjennomtrekk i gliset men de kommer raskt ned...de nye kanintennene som hun kaller det:)
Og enda  mer feeer og trolldom  blir det til kvelden når vi skal kose oss med den nye Tingeling-filmen....


       litt magi i hverdagen er godt

2 kommentarer:

  1. Åh en sån söt liten "tandalös" jänta...Tandfen blir man aldrig för stor för..funkar på min 9-åring fortfarande...smiler.
    Ha en skön helg!
    Kram Pia

    SvarSlett
  2. herlig Tove ;))
    jeg har ei heime som ikke tror på tannfeen lenger..prøver at ho ikke skal ødelegge alle illusjonene til småbrødrene sine ;))

    lemonadekassen er fralagt til deg ;))
    kos dåkke i helga :)
    klem Anne♥

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.