onsdag 8. september 2010

Just because...







Ja...bare fordi desse bildene er så deilige å se på,må jeg dele dem med dere! 
En siste krampetrekning kanskje,med sommerlige bilder? Friske,nydelige farger....et lite energikick å se på - bakelysten kom snikende,biffen ble tatt ut av fryseren...salat skal snart kuttes,og jeg satser på middag på verandaen i dag igjen - herlig!Til og med Gubben skal delta i middagen...heis flagget!!!
Skulle nesten hatt den hjerteskålen da...
Alle desse vakre bildene har jeg lånt fra Car Moebel og produktene er fra Rice! Mye fint altså.....kunne tenkt meg det meste her ja!!Snart jul ;)

Sol  Energi  Livsglede  Nytelse  Familie   Gode Stunder







2 kommentarer:

  1. lekre farger Tove ;))
    jeg venter med å bestille de dørene/skoddene til deg før jeg vet om de er de rette og om du vil ha dem ;))
    nyt det deilige været!!
    klem Anne♥

    SvarSlett
  2. Vilken underbar kaskad av vackra färger! Tack för din söta kommentar inne hos mig. Jag älskar också namnet, och jag kan tala om att det är en ständig glädje att bo i Skogslyckan!
    Kram Pia

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.