onsdag 18. august 2010

Never ending story?

Ja nå må jeg nesten le altså.
For forsyne meg skjedde det et aldri så lite mirakel i går! Etter at iphone´n min avgikk med døden nylig så har jeg prøvd å hatt den på sånn dann og vann,men uten livstegn.Jeg har ikke turt å laddet den,med tanke på strøm + vann = pang ????(Jada,dumme,lille meg ante nå både brann og eksplosjon i heimen om jeg skulle driste meg til et sådant forsøk)

Men i går var nok nok,og jeg klarte rett og slett ikke dy meg lengre! Ladder til mobilen ble gravd frem igjen fra den innerste avkrok i roteskapet (som b.l.a inneholder alt av laddere)...jeg bare måtte prøve!Skulle sett så rask jeg var å plugge i kontakten før jeg hoppet som en kenguru bort til andre siden av rommet...da altså med bange anelser om hva som kunne inntreffe!Men det ble en forholdsvis fredelig affære heldigvis,det eneste som eksploderte var jeg,- av glede!!!!! Måtte gnike meg i augo både en og to ganger,for sannelig hadde ikke mobilen respondert på mitt gjenopplivingsforsøk!
Og lever enda.Hvor lenge det vil vare er ikke godt å vite med tanke på den ufyselige dukkerten den fikk seg,men nå har jeg ihvertfall en ny mobil i reserve klar.Vi kan jo bare konkludere med at her til gårds er det aldri godt å vite hva som skjer,så det er vel bare lurt å ha en ekstra mobil klar ....Martine var veldig glad for å få se på diverse bilder og håpte vel også at hun i det minste kunne få overta en av telefonene mine?Må nok vente litt til snuppa...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.