torsdag 5. august 2010

Countdown....

....til turen,som nå nærmer seg veeeldig!!Ser ut til vi drar mandag og tilbake torsdag,har fått forlenget med et par dager slik vi kan oppleve litt av London når vi først tar løs:))
Så nå planlegges det for full guffe folkens,og kjenner jeg gleder meg mer og mer!
Og en av butikkene jeg har veldig lyst å titte nnom,er Belle Interiors,som jeg ble kjent med gjennom facebook. Først skal jeg egentlig sikle på fasaden....elsker panelene i lyseblått på utsiden!Men har på følelsen at jeg kommer til å elske ganske mye inne også :)


Ser lovende ut dette.....

1 kommentar:

  1. Riktig god tur:)
    Et utrolig flott bilde av en vakker hund i innlegget under:)
    Ha en super torsdag:)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.