søndag 18. juli 2010

What´s your cup of tea????


Kanskje sitter du som meg,godt tilrettelagt foran pc´n og skal kose deg en liten stund? Og har en kopp med noe godt å drikke oppi?Ihvertfall koslig du stakk innom meg på besøk....tenk om dette var i "det virkelige liv" så kunne jeg kanskje bydd på en kopp kaffi ? Hadde ikke det vært koslig? Kanskje i en av desse nydelige koppene?Men hvilken?De er jo så fine alle!!!!!!!!!Hvilken likte du best?De ser jo så gode å drikke utav også!!Kosekopp!Til gode stunder!Og gode stunder må man ha...slik som jeg har akkurat nå med fred og ro i heimen,en stille søndagsmorgen,-
samle seg selv litt før man tar fatt på dagen:)
Alle desse koppene ,og flere til,og mere til,ja-nesten alt for mye som kan friste men ihvertfall er kjempekoslig å se på er tingene fra Bastion ...så om du også har lyst å se på fine ting og tang en liten stund så gå videre på besøk til dem :)


Pass på å ha mange kosestunder i dag:)

2 kommentarer:

  1. That one with the heart on it !!..i am drinking everey day my cofee out.........i love these cups!!! happy sunday...love ...Ria....

    SvarSlett
  2. Så mange koselige tekopper!
    Da jeg bakte bollene mine brukte jeg lettmelk, melange og varmluft. Men de blir sikkert enda bedre med ekte smør og h-melk.
    Håper du har en fin søndag.
    Klem Monica

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.