torsdag 29. juli 2010

Vips......


...kunne jeg trylle så hadde jeg viftet med tryllestaven litt fort! Her på kontoret hvor jeg sitter er det nå intet mindre enn fullstendig kaos - en pult til står midt på gulvet i påvente av litt maling og å bli satt på plass...noe som visst ser ut til å ta sin tid! Så det hadde vært veldig greit om det bare plutselig skjedde et under og kontoret mitt heller såg ut noenlunde slik som på bidene over....selv om den pulten egentlig var frrryktelig liten - men akk så fin da!!!! Vel,vel-det hjelper vel fint lite å sitte her å drømme - kanskje lurere å lette på bakjen og begynne å gjøre noe så kan det nå hende en gang,en særdeles vakker dag,at kontoret her kan bli noen hakk bedre ihvertfall??
Men nå skinner solen og det er så flott ute ...at alt inne må vel settes på vent nok en dag...så her gjelder det å nyte og bruke denne vakre dagen å annet vis!Men nå håper jeg det kommer en skikkelig ruskeværsdag snart,huff......for et ønske!!!! Nesten så jeg skammer meg.Men bare en dag da...slik jeg kan svinge meg inne ....og så kan solen kome igjen! Det går vel bra,eller????

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.