torsdag 22. juli 2010

Lik-Vake ?


Huffameg...dette hørtes trist ut,ikke sant?
Må si jeg er litt nedfor også,etter dagens noe usedvanlige vri...hør her hva jeg fikk til:


Våknet faktisk tidlig i dag,-litt før 07 og det var en deilig følelse,for jeg visste med sikkerhet at ungene kom til å sove minst et par timer til.Dermed var det duket for at ho mor i fred og ro kunne få stryke unna litt klær(vel,egentlig forferdelig mye). Med dette i tankene hoppet jeg inn i den gode daffedressen min,som jeg absolutt syntes kunne gjøre nytten som klesplagg under denne prosessen! 
Men aller først,det tradisjonelle hver morgen;en tur på badet og også toalettet.
Der ble det både bommelim og bommelom,og akkurat i det jeg reiste meg og skulle trykke ned så ramler mobilen min ut av lommen ....og nedi dass!!!!!!!!!! Hjeeeeeeeelp,er det mulig????? Rett i kloakken for å si det slik,så ikke bare var den VÅT,men også innsmurt i brun smørje for å si det litt pent.Hjeeeeeelp atter en gang!!!!!!!! Ho morsan flaug over badegulvet med daffedressen nedpå knærne og bort til vasken....kanskje ikke så lurt å gjøre den enda våtere(med forrige mobils drukningsdød i minne) så jeg lette frem våtservietter og tørket i vei,ristet og styrte.
Nå står den på kjøkkenbenken,lys levende ennå...men kan den overleve denne horrible,høyst bakterielle og våtsamme opplevelsen????Jeg håper og håper...hadde slett ikke planer om ny mobil nå igjen,men de som kjenner meg vet jo at det er slikt som utskiftes hos meg heller ofte,av ukjente årsaker - men dette tok virkelig kaka dere!Er det mulig sier jeg nok en gang!!!!!!
En ting er soleklart,-daffedress er deilig,deilig...men farlig,farlig :/


Kryss fingre og tær for mobilen min du også!


Da er det vel bare å begynne å stryke klær........


Kan herved bekrete at livet stod ikke til å redde og min kjære mobil har avgått med døden! Takk for alle gode minner .........

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.