lørdag 5. juni 2010

Løpetid


Dette kunne med denne overskriften absolutt handlet om meg!I perioder så føles det nemlig som om man ikke gjør annet enn å løpe frem og tilbake,opp og ned! Så jeg lurer litt på å knabbe tittelen"Løpedronningen" fra Grete Waitz.....hihi;)
Men neida...nå snakker vi hunder folkens.Nå har Talisa hatt en så himmelsk opphissende duft ut av rumpestumpen sin at gutta boys har gått bananas aldeles, og kjempet om å få slippe til og prøve lykken.
Pisty og Raskoh er like kåte begge to,men damer er damer og vet hva de vil
 ha...Talisa likeså.Hun vil helst ha seg en svarting hun,- og her i huset er jo det Raskoh.Men det vil ikke Pisty vite noe av og har påtatt seg jobben som liv-vakt for frøkenen.Det har resultert
 i at vi denne gangen drog frem ene buret og la Talisa der når det stod på som verst....ikke det fineste å ha stående,men sanneleg det seier eg dykk:dette var praktisk altså!Og veldig gøy synes Martine som likegodt hoppet inn hun også:)

Takk og lov for buret,som gjorde at vi faktisk kunne sove om nettene selv om det var løpetid!Og som gjørde
 at møbler og inventar fikk være i
fred.Men nå skal det bli godt å klappe det sammen og sette det vekk til neste gang det braker løs!

 Raskoh trenger nok litt hvile etter all kurtiseringen også,slik han får ladde opp til nesten gang.Travelt for en gammel mann dette styret,må vite!Og jeg er glad jeg slipper å gå tur med Pisty,og Raskoh og Talisa som ser ut som siamesiske hoppende tvillinger bortetter veiene...hildrande du for et skue.Vi er vel rare nok fra før?


    Nyyyyt søndagen! 
    (det skal jeg!!!)


1 kommentar:

  1. Hei på deg, fine bilder av flotte dyr. Her er vi bare på leit etter en liten kattunge..krevende nok syns vi. Kommer ikke helt over hvor heldig du var med de dørene...så vakre. Ha en fin uke lille deg...klem

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.